Zebrałam pytania, które najczęściej słyszę. Mam nadzieję, że znajdziesz tu odpowiedzi, których szukasz, jeśli nie znajdziesz to napisz do mnie

1. W jaki sposób mogę być pewna jakości tkanin od mamOZa?
Do tkania przygotowałam się bardzo sumiennie. Począwszy od bycia chustomamą, która zebrała swoje doświadczenie jako osoba nosząca, poprzez kursy tkania, a także testy wybranych chust. Do tkania używam tylko najwyższej jakośći przędzy, barwników, nici, kółek. To wszystko sprawia, że jestem pewna jakości moich produktów.

2. W jaki sposób należy dbać o chusty i tkaniny mamOZa?
Chusty w większośi należy prać ręcznie w zimnej wodzie, najlepiej z płynem do prania tkanin delikatnych. Do prania chust nie używamy płynu do płukania. Po praniu z chusty wyciskamy nadmiar wody – nie wykręcając, a następnie rozkładamy do suszenia na płasko. Instrukcje pielegnacji będą załączone do Twojej chusty uwzględniając jej skład i indywidualne wymagania.

3. O co chodzi z tym zadatkiem?
Wysokość zadatku ustalamy indywidualnie, jest on płatny w trakcie rezerwacji terminu po ustaleniu inspiracji i składu chusty, ale zanim rozpoczniemy proces twórczy. Zadatek jest bezzwrotny w przypadku rezygnacji z projektu przez klientkę.

4. Jakie są formy płatności?
Karta, gotówka, przelew, paypal

5. Jakie są formy wysyłki?
Chusty wysyłam zawsze kurierem paczką ubezpieczoną na wartość chusty. Dojedzie do Ciebie bezpiecznie opakowana w karton i folię.

6. Jak długo czeka się na wykonanie chusty?
Czas oczekiwania jest ustalany indywidualnie, zależy on od ilości osób w kolejce, a także od tego jakich materiałów użyjemy do naszego projektu – jeśli są to rzadkie nitki, które muszę sprowadzić, czas oczekiwania może się wydłużyć. Termin jest wskazany na konkretny miesiąc (nie konkretną datę) i dopuszcza się przesunięcie z przyczyn niezależnych o których zawsze informuję niezwłocznie.